WiB Women in Black

Markkinoinnin ulkoistettu projektipäällikkö tai tiimi

DIGIMARKKINOINTI, verkkosivustoprojekti, brändiuudistus - esimerkkejä markkinoinnin kehtitysprojekteista

 

Oletko etsimässä ketterää ja tulosta tekevää digimarkkinointikumppania Google-, Meta-  ja/tai Linkedin-markkinointiin, verkkosivustouudistukseen tai brändiuudistukseen? Olet oikeassa paikassa!

 

ULKOISTETTU MARKKINOINTITIIMI TULEE AVUKSESI ESIMERKIKSI SEURAAVISSA TARPEISSA:

Verkkosivustoprojektit: visuaalinen suunnittelu, tekninen toteutus ja hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto
Monikanavaiset kampanjat ja digimarkkinointikampanjat
Brändityöpajat - ja kehitys
Tapahtumatuotannot kuten webinaarit, messut, promootiot ja lanseeraukset

Markkinoinnin asiantuntijan maksuton ehdotus

Markkinoinnin projektit  ja kehityshankkeet  vaativat  tyypillisesti lisäkäsiä ja  erikoisosaamista mutta myös ulkopuolista näkemystä siitä, miten esimerkiksi digimarkkinoinnin mahdollisuuksia hyödynnetään  tehokkaasti näkyvyyteen ja liidien hankintaan.

Varaa alla olevasta linkistä sopiva aika maksuttomalle kartoitustapaamiselle. Asiantuntijamme kuuntelee tarkalla korvalla sinua ja tutustuu yrityksesi markkinoinnin nykytilaan. Saat palaverin jälkeen maksutta ehdotuksen.

Joustava ja ketterä yhteistyömalli

Tee tuloksellista markkinointia  tarpeesi mukaan. Meillä ei ole piilokuluja – maksat vai sovituista aktiviteeteista.  Et saa myöskään yllätyslaskuja.

 

Projektitiimillä on aina  projektipäällikkö, joka pitää huolta aikatauluista, etenemisestä, yhteydenpidosta sekä muista sovituista asioista. Asiantuntiijatiimi koostuu markkinoinnin freelancereita, kuten verkkosivustokehittäjästä, sisällöntuottajasta ja  graafikosta.

 

Voit myös vuokrata freelancerin esimerkiksi tapahtumavastaavaksi, digimarkkinoijaksi tai somemanageriksi. WiBillä on laaja verkosto osaavia freelancereita valmiina toimeksiantoihin.

Meille on tärkeää tuloksellinen markkinointi. Olipa kyseessä digitaalisen markkinoinnin kokonaisuus, tapahtuma, verkkosivustouudistus tai jokin muu projekti, kannattaa tavoitteet ja mittarit asettaa järkeviksi, budjetti miettiä realistisesti ja toteutus aikatauluttaa napakasti.

 

Yrityksen omistajana, toimitusjohtajana tai myyntijohtajana sinun tehtäväsi on keskittyä liiketoimintaan. Kokeneet markkinoinnin ammattilaiset pitävät huolta siitä, että markkinointisi projektit viedään sovitusti ja tuloksekkaasti maaliin.