Markkinoinnin ulkoistettu projektipäällikkö tai tiimi
DIGIMARKKINOINTI, verkkosivustoprojekti, brändiuudistus - esimerkkejä markkinoinnin kehtitysprojekteista
Oletko etsimässä ketterää ja tulosta tekevää digimarkkinointikumppania Google-, Meta- ja/tai Linkedin-markkinointiin, verkkosivustouudistukseen tai brändiuudistukseen? Olet oikeassa paikassa!
ULKOISTETTU MARKKINOINTITIIMI TULEE AVUKSESI ESIMERKIKSI SEURAAVISSA TARPEISSA:
Verkkosivustoprojektit: visuaalinen suunnittelu, tekninen toteutus ja hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto
Monikanavaiset kampanjat ja digimarkkinointikampanjat
Brändityöpajat - ja kehitys
Tapahtumatuotannot kuten webinaarit, messut, promootiot ja lanseeraukset
Markkinoinnin asiantuntijan maksuton ehdotus
Markkinoinnin projektit ja kehityshankkeet vaativat tyypillisesti lisäkäsiä ja erikoisosaamista mutta myös ulkopuolista näkemystä siitä, miten esimerkiksi digimarkkinoinnin mahdollisuuksia hyödynnetään tehokkaasti näkyvyyteen ja liidien hankintaan.
Varaa alla olevasta linkistä sopiva aika maksuttomalle kartoitustapaamiselle. Asiantuntijamme kuuntelee tarkalla korvalla sinua ja tutustuu yrityksesi markkinoinnin nykytilaan. Saat palaverin jälkeen maksutta ehdotuksen.
Joustava ja ketterä yhteistyömalli
Tee tuloksellista markkinointia tarpeesi mukaan. Meillä ei ole piilokuluja – maksat vai sovituista aktiviteeteista. Et saa myöskään yllätyslaskuja.
Projektitiimillä on aina projektipäällikkö, joka pitää huolta aikatauluista, etenemisestä, yhteydenpidosta sekä muista sovituista asioista. Asiantuntiijatiimi koostuu markkinoinnin freelancereita, kuten verkkosivustokehittäjästä, sisällöntuottajasta ja graafikosta.
Voit myös vuokrata freelancerin esimerkiksi tapahtumavastaavaksi, digimarkkinoijaksi tai somemanageriksi. WiBillä on laaja verkosto osaavia freelancereita valmiina toimeksiantoihin.
Meille on tärkeää tuloksellinen markkinointi. Olipa kyseessä digitaalisen markkinoinnin kokonaisuus, tapahtuma, verkkosivustouudistus tai jokin muu projekti, kannattaa tavoitteet ja mittarit asettaa järkeviksi, budjetti miettiä realistisesti ja toteutus aikatauluttaa napakasti.
Yrityksen omistajana, toimitusjohtajana tai myyntijohtajana sinun tehtäväsi on keskittyä liiketoimintaan. Kokeneet markkinoinnin ammattilaiset pitävät huolta siitä, että markkinointisi projektit viedään sovitusti ja tuloksekkaasti maaliin.