Toimiva sisältömarkkinointi herättää potentiaalisen asiakkaan kiinnostuksen yrityksesi tuotteita ja palveluita kohtaan. Se poistaa kaupan esteitä, jakaa ostopäätöksen vauhdittamiseen vaikuttavaa tietoa ja tuottaa liidejä. Tuottaako nykyinen markkinointisi liidejä myynnille? Tiedätkö, minkälaista sisältöä yrityksesi tulisi jakaa potentiaalisille asiakkaille eri digitaalisissa kanavissa? Entä mistä kanavista tavoitat kohderyhmäsi parhaiten?
Me tulemme avuksesi ja tuotamme yrityksellesi sisältömarkkinointia, joka tuo tuloksia.
Ota meihin yhteyttä tai varaa suoraan yhteydenottolomakkeella vartin etätapaaminen,
keskustellaan tilanteestasi lisää!
Kartoitamme kanssasi kohderyhmät: toimialat, yritykset, päättäjät, päätöksiin vaikuttajat sekä kohderyhmän haasteet ja tarpeet
Puhuttelemme kohderyhmää oikealla kielellä ja luomme sisältöön
tehokkaita toimintakehoitteita
Tuotamme sisältöjä, jotka vastaavat potentiaalisten asiakkaiden yleisimpiin kysymyksiin, tarjoavat ratkaisuja ongelmiin ja poistavat myynnin esteitä
On tutkittu*, että b2b-ostajat eivät halua ostoprosessin ensivaiheissa olla henkilökohtaisesti yhteydessä myyjään. Ostoprosessi etenee jopa 60-70%:sti päätökseen ennen ensimmäistäkään yhteydenottoa. Ostaja vertailee myyjien tarjontaa lähinnä verkosta löytyvän tiedon perusteella, ja valitsee sopivimmat sekä löytyvän tiedon perusteella luotettavimmat toimittajat vertailuun. Ei siis ole yhdentekevää, miten yrityksesi on verkon eri kanavissa esillä! Panostaisitko siis mieluummin oikeanlaiseen ja oikea-aikaiseen sisältöön siellä, missä tulevat asiakkaasi ovat etsimässä tietoa, vai esimerkiksi kylmiin soittoihin yrityksiin, joiden tarpeista, haasteista ja ostohalukkuudesta et tiedä mitään?
*Lähde: SiriusDecisions
Ladattavat, kohderyhmälle arvokasta tietoa jakavat sisällöt (oppaat, muistilistat, tutkimukset) ovat tehokkaita keinoja kerätä markkinointiliidejä: Oikeaan aikaan tarjotun, hyödyllisen sisällön avulla keräät kontakteja ja ohjaat tulevan potentiaalisen asiakkaasi ostopolulle. Ostajan päätöstä ohjaavat - ja oikein esitettynä vauhdittavat - lisäksi tarjoamasi tuotteen tai palvelun hyödyt ja arvo: Minkä haasteen, ongelman tai tarpeen se ratkaisee, ja miten?
Kun potentiaalinen asiakkaasi on vakuuttunut arvolupauksestasi, on aika tuoda selkeästi esille tuotteen tai palvelun ominaisuudet, luotettavuus ja hinta. Entä miten selkeäksi asiakkaalle on tehty ostamisen, lisätietojen tai lisäpalvelujen saamisen helppous? Kaikkiin näihin seikkoihin voit vaikuttaa sisältömarkkinoinnilla. Hyvin toteutettu sisältömarkkinointi johdattaa asiakkaat luoksesi, vakuuttaa ja motivoi kohti ostopäätöstä.
Lisäbonuksena myyjien kallisarvoinen aika säästyy kylmäkontaktoinneilta ja hakuammunnalta palvelemaan niitä potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat jo valmiita ostamaan.
Lisäämme sisältöjen avulla luottamusta yritykseesi sekä sen
tuotteisiin ja palveluihin
Löydämme yrityksellesi ne digimarkkinointikanavat, joista tavoitat kohderyhmäsi parhaiten, ja muokkaamme sisällöt eri kanaviin sopiviksi